Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sol

Publicerad 2010-03-07 16:28:52 i Allmänt

Underbar vårdag idag. Nu är det vår! Vi bestämmer det. Jag och Gabriel gick en mysig promenad längst Årstaviken. Så fridfullt att gå där med musik i öronen, solen i ansiktet och titta ut över isen. Jag var inte ensam på denna promenadväg direkt.
När vi kom upp till skanstull gick jag in på Lindex och hämtade ett gratispaket från Liberoklubben.

Bra grejer. Blöjor, tvättservetter mm. Jag tycker det är jättebra när man får gratisgrejer och prova, som nybliven förälder vet man ju inte riktigt vad man behöver. När man åker hem från BB får man ju också en hel väska med grejer och provproducter! Engångshaklapparna är super. Perfekta grejer att ha i skötväskan, smidigt med små förpackningar.

På vägen hem köpte jag min favorit från Espresso House. Stor sojalatte:)




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela