Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sötrumpa

Publicerad 2010-03-25 13:54:00 i Allmänt



Jäkla go rumpa!!
Sötnosen ligger här bredvid mig i soffan och sover lite middag.
Han har varit med mig i köket och hjälpt mig laga rotfruktsgratäng. Han ska själv få smaka till middag. Blir första gången han får lök och vitlök. Tomas blev lite ledsen och sa att "då kommer han ju att få en andedräkt" :) Vi diskuterade de förut och kom fram till att Knörtis inte har någon andedräkt. Små barn har liksom inte de.
Får väl se hur de blir imorgon då när han vaknar upp bredvid mig.

Nu ska jag ta en kaffe medans det är lungt!

Vi har tyvärr inget våffeljärn annars hade jag tänkt laga våfflor dagen till ära!
Hoppas ni äter smaskiga våfflor idag iaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela