Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tidig morgon

Publicerad 2010-03-10 10:01:26 i Allmänt

Jaha idag ville Gabriel inte sova riktigt på morgonen. Kl 05 tyckte han det fick vara nog och började åla runt, dra mig i håret, nypas, peta. Visst är det mysigt, men inte lika mysigt kl 05!! Annars brukar han sova till 07, och det är jag mkt glad för. bara klockan passerar 06 så är jag glad. Det är någon magisk gräns.

Tomas ligger och Turbosover nu.jag ska iväg och äta lunch med en kompis sen kl 12:30. SJÄLV!!
Ska bli skönt. Känner att jag behöver komma iväg lite utan vagn.


Ut och njut:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela