Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tisdag

Publicerad 2010-03-09 15:50:02 i Allmänt

Idag har jag provat och träna lite grann igen efter förkylningen. Kändes helt ok i kroppen. Gabriel var inte helt tillfreds med minisats så de blev krokodiltårar efter en stund, men jag hann träna NÄSTAN allt jag skulle.

Nu på eftermiddagen har vi träffat Malin och lilla hugo och gått ut på promenad. Härligt vårpromenad. Skönt med så fina vänner som dessutom är mammalediga samtidigt, det är guld värt:)

Trevlig tisdag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela