Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Utan måsten..

Publicerad 2010-03-28 13:35:42 i Allmänt

Söndag utan måsten. Visst när man är mammaledig kan det tyckas att man inte har några måsten alls förutom bebisen, men av någon konstig anledning så finns det ALLTID något som kallar och något man borde göra.

För de intresserade så har vi haft lite skitstuga här på förmiddagen. Gabbe har varit så hård i magen, så nu har vi kört ett katrinplommonrace några dar och imorse sa det PANG! 3 ggr redan, inte illa;)
Själv hoppas jag att han somnar nu snart så jag kan plocka lite. Vi har lite fler ombyggnationer på G här i lägenheten,  framförallt för att få till mer förvaring. Jag har svårt för när det blir för mycket framme, ser plåttringt och oordnat ut.

Idagarna har min kära sambo införskaffat ett våffeljärn, så jag tänkte grädda lite våfflor tills han vaknar:)
Våfflor, sylt och lite grädde de kan nog bota de allra värsta morgonhumöret...;) (Sorry älskling...)

Skön söndag sålänge..



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela