Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Vi övar

Publicerad 2010-03-16 12:19:33 i Allmänt

Jag tog en liten längre promenad till Sats imorse så jag skulle bli ordentligt varm och inte behöva värma upp där. Jag vet ju att det inte går så bra med Gabbe där just nu, han har en 6 månaders separationsfas.

 Mycket riktigt ropade de på mig efter ca 10 min. Hon som jobbar där tycker det är bra att jag kommer dit och provar. Så nu mer går jag inte dit för att jag ska hinna träna( Det får jag göra när pappan är hemma) utan för att han ska få öva på att vara borta från mamma. Det har känts lite jobbigt att gå dit när det inte funkar. Skönt att personalen tyckte att det var bra.

Gabbe börjar bli oroväckande morgonpigg. Imorse kröp han omkring och nöp mig vid 04:45. Jag som har tyckt 07 är en bra tid.

Trevlig tisdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela