Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

20 minuter

Publicerad 2010-05-31 12:29:27 i Allmänt

20 minuters träning är bättre än ingen träning, visst?!
Vi tog en kort promenad till Sats Södra station för lite morgongympa:). Det är ett väldigt klaffande när man ska lämna honom där, se till att han är ny bajsad, ny soven och nyäten. Det går inte att lämna honom där närsom då hinner man knappt upp till sin maskin innan de ropar.

Nu gick det 25 minuter innan det ropade. Var ett tag sen vi var där, så ingen idé att försöka mer när han blir så ledsen. Han var verkligen helt förstörd när jag med andan i halsen ( ordagrant, hade precis hunnit springa klart mina intervaller) tittar ner till minisats. Stackars älskade att bli så ledsen. Men jag är glad åt det lilla. Vi gör ett nytt försök imorgon förmmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela