Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Bättre

Publicerad 2010-05-10 17:54:25 i Allmänt

Åh idag mår jag mycket bättre. Känner mig som männsika igen.  Gabriel sov sjuk bra inatt från 19:00-04:30 utan att vakna en enda gång:) För oss är det rekord.

På eftermiddagen har vi varit på en jättemysig öppen förskola vid Bleckhornsparken. Var där med 2 mammor ur föräldragruppen. Vi kom dit lagom till sångstunden och stannade undefär en timme till. Det ligger så fint med lekplats med getter och små lamm som går fritt, såhär i storstaden känns det super med lite djurliv.

Nu ska jag myspysa lite med Gabbe innan han ska sova.

Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela