Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Besök

Publicerad 2010-05-03 17:37:24 i Allmänt

Idag har vi varit och besök en kollega till mig som fick barn nu i april. De är så små!Man glömmer sjukt snabbt, dessutom fäller man alla kommentarer man aldrig trodde man skulle fälla. Typ, att tiden går så fort, att man glömmer hur små de är när de föds. Vad de har växt osv.
Var iaf jättetrevligt att träffa de. Storebror i familjen är 2,5 år och han såg Gabbe upp till massor.

Någon som blivit Stor är ju vår lilla knört som idag blir 8 månader. Nya smaker på barnmaten kan nu testas:)
Jag tycker det är väldigt skönt att skära ner på amningen. Min kropp blir snart min egen igen.
Nu ammas Gabriel 2 ggr om dagen morgon och kväll. Vi får se hur länge jag kommer hålla på, det har och göra med hur länge han är intresserad också.

Ikväll får man se UNDERBARA Maria Montazani igen. Hon är bara för underbar...Säger bara "Du gamla du fria du självögda nord"

Trevlig kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela