Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Blääää

Publicerad 2010-05-09 19:42:46 i Allmänt

Usch och fy. Igår när vi kom hem från Sickla började jag känna mg konstig. Illamående, yr, orkeslös.
Låg i soffan under kvällen och försökte ignorera det och åt som vanligt.
Efter ett tag kände jag bara för att gåoch lägga mig. Försökte somna men illamåendet stog mig upp i halsen. Så..ja efter ett tag var jag tvungen att lägga en pizza.
Usch jag har inte kräkts sen i början när jag var gravid med Gabbe. Matförgiftad? Utmattad? Magsjuka?
Ja jag vet inte men Gabriel och Tomas är det inget fel på.
Idag har jag haft pyjamas hela dagen och förutom min nattsömn sovit 4h. Så skönt att få sova mycket! Behövs!
Imorgon hoppas jag vakna upp och känna mig på topp igen.

Det positiva med att vara sjuk är att man uppskattar att vara frisk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela