Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Blondie igen

Publicerad 2010-05-07 14:38:18 i Allmänt

Idag har jag varit hos min frisör tillika goda vän Åsa. Så skönt att fixa till mitt trassel. I höstas gjorde vi mörka slngor i mtt hår och nu har vi i omgångar kämpat för att ta bort det. Mitt hår är väldigt skört så det får samtidigt inte vara något starkt som sliter på det stackars fjunet.



Det är sådan lyx att få gå till frissan tycker jag. Läsa skvaller, dricka kaffe, få hårbottenmassage och fixa det som fixas skall.

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela