Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Bollnäs

Publicerad 2010-05-21 20:13:28 i Allmänt

I dag har jag varit ner och gjort stan. Köpte en fin väggbox att ha post i på Sussis harmoni. De har otroligt fina saker där så har du vägarna förbi Bollnäs så tycker ja tt du ska gå in där och kika runt.

Jag och mamma tog även en kaffe på Cafe krokanen.

Nu på kvällen har jag varit ner och kollat runt i ett hus här i Eriknäsbo som min kusin och has sambo hyr. De har fått de väldigt mysigt och en väldigt lantlig känsla.
I sådana stunder så slår mig ofta frågan om vart jag vill bo och till vilket pris? Här i stan får man ju ett stort hus till bara en bråkdel av det pris vi gav för våran lägenhet. Samtidigt vill jag inte bo på ett sådant litet ställe, jag gillar att vara anonym, kunna gå på stan utan att träffar någon man känner. 
Men jag är så sugen på att ha ett hus. Tänk att öppna dörren och släppa ut Gabbe på tomten.
Vinner jag på lotto så köper jag mitt dröm radhus eller villa:)

Nu ska jag kolla på talang...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela