Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Bollnäs

Publicerad 2010-05-19 20:16:27 i Allmänt

Så, nu var vi här på landet igen. 07:58 imorse lämnade jag och Gabbe Stockholm mot Bollnäs.
Tågresan gick fint, lite lek och sen somnade lilleman.

Här hemma har vi umgåtts med mormor och morfar och sen varit ut och tittat på de söta lammungarna. Gabriel var lite skeptisk, han började gråta när vi kom in till fåren. Det är inte lätt att komma ut i bushen.

De har varit så skönt  för jag har suttit ner och läst idag något jag inte gjort på länge. Har blivit riktigt fast också. Bra kriminalroman. Spännande.

Trevlig onsdag!!

Kommentarer

Postat av: beata

Publicerad 2010-05-20 00:05:32

ha det så mysigt i bollnäs! mina syskonbarn brukar gråta när de ser mama o papas hund, det är inte lätt att vara på landet när man är från stor stan ;) grattis till semestern, vad roligt!

kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela