Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Mors dag

Publicerad 2010-05-30 09:55:40 i Allmänt

JA Tyskland vann igår! Grattis.

Idag är det morsdag.Grattis mamma! Idag är det första gången som jag blir firad som mamma. Inte för att Gabriel riktigt vet om det. Men han förgyller min dag bara genom att finnas. Det finaste som finns.

Igårkväll ( eller i natt, jag satt uppe och kollade schlager) kom Tomas hem och jag fick en liten morsdagspresent:) En fin Orchide och en pyjamas. Gulligt och charmigt.



Nu kan jag känna mig extra schnygg genom att ha på mig trosor dör det står "Världens bästa mamma"
Tack älskling!

Fint väder idag. Ska över till Kungsholmen kl 12 och möta upp en kompis för en promenix.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela