Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Öva

Publicerad 2010-05-04 09:45:51 i Allmänt

Strax tänkte jag ta och bege mig till Sats för att träna. Ska göra ett nytt försök att lämna in Gabriel på Minisats. Var nästan 2 månader sen han var där sist, och då gick det ju inte så bra. Jag hoppas det går bättre denna gång.

Nästa helg ska vi ner till Malmö och gå på bröllop. Då ska min kusin vara barnvakt, så jag känner att jag måste öva Gabbe på att bli bortlämnad.

Håll tummarna att det går bra! Återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela