Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Regnet

Publicerad 2010-05-23 10:19:53 i Allmänt

Regnet bara öser ner. Känns skönt att vi passade på at vara ute igår. Jag hann både med en liten joggingtur och en promenad med Gabbe i vagnen. Idag blir det till att vara inomhus.

På eftermiddagen ska jag till en kompis här i stan. Vi ska grilla ( tur att de har altan)

Gabriel utvecklas och det händer saker hela tiden, så som det är med små barn. Nu tycker jag det är lättare att lämna honom en stund med hans mormor eller morfar. Han blir inte ledsen om jag lämnar rummet. Känns som om han lämnat en separationsfas bakom sig.
 Vi har en gammal gammal persierkatt här hos mina föräldrar och den älskar han att klappa på ( läs nypa) så man måste var där och kolla annars kan Gabbe nästan bryta ryggraden för han är så hårdhänt och katten så klen.

Nu ska jag läsa en stunde medans lilleman sover sin förmiddagslur..

Skön söndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela