Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sångstund

Publicerad 2010-05-27 16:05:51 i Allmänt



Idag har vi varit på öppna förskolan igen på sångstund.Jag lurade med mig pappan också. Tog en promenad dit och på vägen fiskade vi upp Malin och hugge. Gick hemifrån strax innan nio och var hemma till ca 13.
gabriel var väldigt orolig inatt så nu på eftermiddagen har jag sovit en stund. Jag ska nämligen få egen tid ikväll:) En kompis frågade om jag ville följa med på R E A på Hamburger Börs, hon hade 2 biljetter. Det tackar man ju inte nej till.

Nu skavi strax över till Hemköp och handla lite..

Trevlig torsdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela