Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Spring spring

Publicerad 2010-05-25 10:30:10 i Allmänt



Tjejmilen närmar sig och som en liten uppvärmning ska jag tillsammans med mina arbetskamrater springa vårruset. Tyvärr jobbar Tomas den kvällen så jag måste ha med mig Gabbe och vagnen, så då blir det inte så mycket springa. Men en powervalk ska vi väl fixa.

Nu måste jag lägga upp slutspurten och framförallt få in lugnet i att jag kommer fixa springa en mil.
Målet varje vecka är att springa 2ggr och träna styrka 2 ggr. I morse var jag på Shape och jag känner att benen är skakiga så det gäller att hänga i och få in lite mer benstyrka för att öka muskelmassan.

Eftersom det är världens tråkigaste väder idag ska vi åka till Farsta C och shoppa lite. jag ska köpa ny bikini till Turkietresan.

Trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela