Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tidig tisdag

Publicerad 2010-05-18 11:37:07 i Allmänt

Imorse hade jag ställt klockan på ringning 06.45. Gabriel väckte mig dock några minuter tidigare, men en hyfsad nattsömn fick jag ändå. Jag har fått en bra start på dagen. Hade bokat in mig på en shape pass 07.30.
Puh vad jobbigt det var, jag tränade inget förra veckan när jag mådde så där illa. Nu är illamåendet borta. Det var nog lite nervositet och stress inför bröllopet och lite annan jobbstress som börjar komma över mig.
Men nu är det borta och det var väldigt skönt att träna igen.

Igår hade vi en väldigt mysig dag i parken tillsammans med Malin och lilla Hugo.


Nu ska vi snart gå och hämta mitt och Gabriels pass. Sen blir det lite grillning.

Trevlig tisdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela