Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tillbaka

Publicerad 2010-05-24 16:35:19 i Allmänt

Efter en mysig eftermiddag/kväll med grillning hos Cathrin igår, är vi nu tillbaka i storstaden igen.
08.34 gick vårt x2000 i morse. Resan gick bra. Gabbe var över allt, upp, ner, fram och tillbaka men tillslut somnade han i min famn.

När vi kom hem fick vi en förfrågan om att följa med på såmgstund till öppna förskolan i Midsommarkransen. Det var verkligen mysigt. En skön promenad dit. Jättemysig kvinna som jobbade där, det kändes så kärleksfullt. Mycket barn var det och en bra blandnig av mammor och pappor. Dit ska jag definitivt gå igen!!
De öppna förskolor jag varit på tidigare har det ibland varit svårt att komma in i "gruppen" eller hur man ska säga. Man känner sig lätt lite ensam och förvirrad när man kommer dit med sitt första barn på ett helt nytt ställe där man inte vet vad som händer eller hur det går till.
Men som sagt här var det mysigt värre:)

Nu ska vi nog in på Ica en sväng..Hörs senare...Kram

Kommentarer

Postat av: Dale

Publicerad 2010-05-24 19:27:20

Hej.



Jag tror att vi har Gabriels haklapp kvar här hos oss, så du får prata med Cathrin hur lillkillen ska få tillbaka den.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela