Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tillbaka!!

Publicerad 2010-05-17 18:33:29 i Allmänt

Nu är vi tillbaka efter en fantastisk helg i Malmö. Mycket kärlek, god mat, vackra människor och goda vänner. Det ända som inte var så strålande var vädret. Nere i skåne var det tyvärr 10 grader och regn.

Vi kom ner till Malmö på froedagskvällen vid 18. Då träffade vi min kusin ( som vi bodde hos ) Hos de mös vi underkvällen och Gabriel aklimatiserade sig inför barnvakteriet på lördagen.

På löradgen åt vi frukost och sen började vi sakta men säkert göra oss bröllopsfina. Jag var jättenervös inför solona i kyrkanoch hade svårt att äta något mer.

Kl 14:00 skulle jag träffa kantorn i kyrkan och öva inför vigseln kl 15:00.
Jag och Tomas fick skjuts dit och de tog då med sig Gabbe vidare påshoppingstråt:)
När jag övade kände jag mig så rör och blev helt plötsligt nervös för att jag skulle börja gråta. Men det var nog bra att jag blev lite rörd närjag övade fördå hade jag de gjort. Sen stålsatte jag mig och körde på. De gick jättebra. Brudparet var nöjda och de var huvudsaken.


Jag repar tillsammans medden duktiga kantorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela