Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Uppdatering Gabbe

Publicerad 2010-05-05 13:00:43 i Allmänt

Nu har vi varit på 8 månaderskontroll på Bvc. 10, 5 kg och 73 cm. En superknört helt enkelt!
Sköterskan kollade även hans ögon och ett litet test på om han stoppade saker i munnen. Hon gav honom en leksak som han stoppade in direkt och det var de som var meningen. Barn upptäcker via munnen och det skulle varit onormalt om han INTE vill ha in saker i munnen.

Sen tog jag och gabbe en promenad. På väg hem gick jag in på Sats för att träna en sväng, och läma Gabriel på minisats. Jag tog ett kort träningspass, jag ville så gärna hämta gabriel utan att de ropade på mig och idag gick det bra. 35 minuter!




















Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela