Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Buuuurrr

Publicerad 2010-11-29 22:03:05 i Allmänt

Fasen vad kallt det är! Jag fryser. Nu är det fram med jackor, täckbyxor och underställ.

Min önskelista inför julen består av mycket träningskläder och överdragskläder i funktionsmateriell.
Det finns ju något som säger " Det finns inget dåligt väder, det finns bara dåliga kläder" Åh visst till stor del är detsant. Inte alltid!! Men kan man klä sig rätt så är det till stor hjälp.

Åh snart december. Snart julkalender dags. Jag har fått en så fin från Bodyshop, nu måste jag fixa någon till knörtis!!

Har ni något förslag??

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela