Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Första turen!

Publicerad 2010-11-08 10:20:48 i Allmänt

Första turen i mina nya fina löparskor. De kändes väldigt bra. Bra stöd för foten, kändes att den fick jobba lite extra. Gabriel är lämnad på dagis och jag har gått igenom mitt auditionprogram för imorgon.



Saucony hater mina skor. Inget jag hört talas om tidigare. Amerikanskt märke.
De bar mig på en skön joggingtur i ettt frostigt och soligt landskap.

Nu ska jag snart åka till jobbet. Jobbar 12-21 idag.

Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela