Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Hälsomässan

Publicerad 2010-11-13 18:06:44 i Allmänt

Skulle egentligen inte gå på hälsomässan iår. Men så kom jag på att jag bara kan hoppa av pendeln tidigare. Fick  tom med Tomas och Gabriel. Förra året var jag ju med på "Best of the best" träningskonventet som hålls där. Men iår tyckte jag faktiskt inte att det var något som lockade.

Vi gick runt bland Paulun, Fitness magazine, Aloe vera, Raw food, naturgodis och kettelbells. Verkligen en salig blandning av utställare. Passade på att ta en 3 nrs prenumeration på ToppHälsa med bra premie. Roligt med en liten goodiebag.
Annars passade vi mest på att provsmaka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela