Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Lördag

Publicerad 2010-11-06 15:05:49 i Allmänt

Äntligen  sovmorgon! Det tänkte jag men det ville inte Gabriel. 05:45 satt han och skrek några ord vi inte förstod.

Vi tog tillfället i akt och kollade om tvättstugan var ledig. 3 stora maskiner har vi tvättat.
Efter lunchen tog vi en sväng ner på stan. Jag var på hårtoningsjakt. Hade egentligen bestämt mig för att låta håret vila nu fram tills i Januari men det går inte. Med denna tråkiga tråkiga råttfärg behöver jag göra något för att stå ut. Hittade en kall toning på Kicks.

Fyndade även lite reakläder till MR G. Två par jeans och en tröja.



Tyckte dessa var så gulliga. Hans första tajta par jeans. Lite stentvättade och allt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela