Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Skapar

Publicerad 2010-11-02 20:57:44 i Allmänt

Sitter här i soffan och skapar en 10 minuters bit ur ett funktionellt styrkepass som kan passa till audition. När man tänker snabbt är det ju så himla lätt, men sen när alla bitar verkligen ska på plats så krävs de ganska mycket. Man blir lätt pressad och prestationsångesten kryper på. Jag försöker verkligen hålla det enkelt och bekvämt. Är jag bra förberedd finns inget att vara nervös inför.

Åter en dag i skolbänken är tillända. Att få ny kunskap och nya synsätt är så roligt. Bara att träffa nya människor som vissa gjort så fantastiskt mycket och har en gedigen erfarenhet och kunskap är inspirerande.

Imorse klev jag upp kl 06 för att hinna träna innan vi började. Spinning & Core. Verkligen skönt att börja dagen så. När klockan är fem och vi slutar vill jag ju hem och hinna umgås med Gabriel och Tomas!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela