Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Skön dag

Publicerad 2010-11-11 13:00:31 i Allmänt

Mkt skön dag! Brakänsla i kroppen det gillar jag. Lämnade Gabriel på dagis och gick till Sats för att träna lite. 
 
Löpning 20 min
Armar
Ben
Mage

En skön genomkörare helt enkelt.

När vi varit och hämtat Gabriel gick vi förbi nyöppnade Fabruiqe Stenungsbageri som öppnat nära oss. Mysigt!
Då kan man köpa valnötsfrallor och surdegsbröd till frukost ibland:)

Nu ska jag slipa lite på mitt CV för framtiden. Kl 15 börjar jag jobba.

Trevlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela