Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Snö

Publicerad 2010-11-25 10:56:33 i Allmänt

Morgonträningen är avklarad och jag ska strax iväg för att möta upp en mycket höggravid vän som är beräknad idag faktiskt.

Jag tycker inte det var länge sedan man pulsade fram i snö och nu är det lika dant igen! Hoppas det inte blir värre så vi kommer upp till Bollnäs imorgon. Ska upp en snabbis över helgen och fira min kära mamma som fyller år.

Nu har jag bråttom ser jag hörs senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela