Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sushi

Publicerad 2010-11-07 20:31:57 i Allmänt

Sushi är så fruktansvärt gott!
 I morse när Tomas tog sina Omega 3 kapsalar kom jag och tänka på att jag inte ätit lax eller annan fet fisk på hela veckan. Rekomendationen är att äta fet fisk 2-3 ggr i veckan för att få i sig Omega 3 något som behövs för våra celler och vår hjärna. Tycker man inte om lax går det ju utmärkt med sill eller makrill.

Tur att vi bor granne med ett sushi ställe! En 8 bitars laxsushi har precis slunkit ner i min mage. En liten omega3 dos iaf:)

Kommentarer

Postat av: ♥ L A I L A ♥

Publicerad 2010-11-10 16:53:48

Du verkar vara en sån fin person :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela