Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Trevlig söndag

Publicerad 2010-11-21 20:18:47 i Allmänt

Somsagt har hösttröttheten verkligen tagits sig än mig. Jag brukar inte vara trött men nu ihelgen har det kännts vääldigt seegt.

Igår fick vi en spontaninbjudan till en barnvälsignelse. Måste erkänna att jag först inte visste var de var.Är som ett dop men man låter barnet själv välja när det blir äldre om det ska bli döpt.Frälsningsarmen.

Det gjorde mig iallafall väldigt glad att få träffa våra fina vänner Petter och Karro, som bor i Malmö egentligen.
Deras dotter föddes i augusti.

Vänner och härligt umgänge piggar verkligen upp även det tröttaste.

När vi gjorde oss i ordning skulle Gabbe vara med mig vid badrumsspegeln


Här stövlat han omkring bland kyrkbänkarna i sin sin finfina "PARVEL" tröja.

Såklart blir det Beck snart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela