Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Vinterljus

Publicerad 2010-11-30 09:16:25 i Allmänt

Det piggar verkligen upp med alla mysga ljus, stjärnor och slingor som lyser upp tillvaron. Jag gillar verkligen julmånaden. Så vackert, tid för eftertanke och för mig är det en sentimental och lite känslomässig månad. Jag är så tacksam över det jag har även om man ibland såklart klagar över materiella ting så är människorna runtomkring mig det viktigaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela