Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Bra dag

Publicerad 2010-10-30 20:57:02 i Allmänt

Idag har det varit en mycket bra dag. Sats har att man får ge bort 7st träningstillfällen till en kompis
( Så passa på ni som inte tränar där, prova) Jag gav bort ett till en kompis, vi tränade Cykelpuls 45 min.
Alltid bra att träna med pulsband/klocka man lär sig veta veta hur det ska "kännas" i kroppen vid en viss intensitet.

Sen gcik vi och åt lunch på Blueberry!! Mmmm
Jag har även haft bra shoppinglycka idag. Ny överdragströja, nytt träningslinne och bäst av allt nya löparskor. Hu det har hängt över mig ett tag att jag måste köpa nya,  men det är lite jobbigt. Var iaf på löplabbet och provade (rekomenderar det till er som vill ha bra hjälp) Där kollar det av foten, hur den är uppbyggd och vart man lägger belastningen. Sen blir man filmad och får titta på sig själv när man springer på löpband.
Skorna kändes grymt bra. Mycket stöd på insidan då jag pronerar ganska mycket. Vilket är vanligt.

Kommentarer

Postat av: beata

Publicerad 2010-10-31 11:19:55

kom förbi på en fika innan jobbet någon dag :)

Postat av: Emma

Publicerad 2010-11-01 12:50:53

Åhhh...Blueberry...Lyllos!



Varma Skånekramar!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela