Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Dålig

Publicerad 2010-10-07 17:19:30 i Allmänt

Sorry för dålig uppdatering... Tiden räcker inte till för mig ibland. Onsdagar och Torsdagar är fulltäcknade och det finns inte mycket tid till annat än jobb.

Idag när jag vaknade var jag otroligt trött och tyvärr har min dag varit ganska tung. Ibland blir det inte alltid som man tänkt sig och då gäller det att resa sig igen och funderar ut meningen.  Tillslut ska man väl hitta rätt väg och allt som händer hjälper än dit hoppas jag:)


Pepptips mottages gärna i denna stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela