Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Fin hösthelg

Publicerad 2010-10-10 10:01:31 i Allmänt

Igår morse packade jag med frukost och tog en morgonpromenad till jobbet i Enskede. Blev en lagom innan frukost prommis på 1h.

Efter jobbdagen var vi på kalas hos Gabriels kusiner som har och ska fylla år. Vi fick god lasange och sallad.

Nu ska jag strax iväg på spinning 30min och core 30 min. Väldigt bra träningskombination.

Hoppas ni får en bra dag 10-10-10!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela