Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Fredagsmys och loftbygge...

Publicerad 2010-10-15 18:08:10 i Allmänt

Ledig fredag idag. Skönt. Jag, mamma och Gabriel har varit på stan för att hålla oss borta hemmifrån när gubbarna bygger loft.

De är på god väg nu. Vi har en stomme och ett golv. Helt plötsligt har vi 2 våningar i vardagsrummet:)

Gabriel har ingen bra vecka. Febertopp i måndags igen. Ont i halsen och prickar på hela kroppen. Stackarn. Han har blivit VÄLDIGT pappig så Tomas kan knappt göra någonting. Han är som ett plåster.
Så fort han ser mig vinkar han. Tycker väl att jag ska gå hela tiden...

Nu är pappa och handlar och vi ska äta god fredagsmiddag och titta på tv.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela