Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

God frukt

Publicerad 2010-10-13 20:06:00 i Allmänt



När mamma och pappa kom hit hade de med sig en hink med äpplen från äppelträden där hemma. Idag har mamma använt några och bakat äppelkaka. Mer på fruktfatet är satsumas, de är riktigt goda nu. Härligt småsura:)   Jag varierar mig med att äta frukten bara som den är eller göra smoothie, fruktsallad eller varför inte wooka. Såg ett recept på wookade äpplen idag, det ska jag prova!

Hoppas ni smaskar i er massor med  vitaminer och fibrer !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela