Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Helgen

Publicerad 2010-10-17 12:44:10 i Allmänt


Försöker lägga upp lite bilder men min dator är så grymt seg så det får vänta!

Nu har vi ett loft i vardagsrummet! Bilder kommer sen. Lite små jobb kvar, men i det stora hela klart.

Vädret i helgen har ju verkligen varit underbart. Sol och friskt. Igår åkte jag tidigare till jobbet för att hinna träna där innan jag skulle öppna. Idag har jag och Gabriel varit ute på en solskenspromenad för att hålla oss borta hemifrån när de snickrats härhemma.

Efter träningen igårmorse hade ag med mig gröt och åt fukost på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela