Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

I gång

Publicerad 2010-10-21 20:30:11 i Allmänt

Ja nu är jag igång. Första dagen av instrutörsutbildningen är avslutad. Rebecca som är en av mina favorit instruktörer på Sats är även lärare för SAFE så det är hon som har oss nu i fyra dagar. Skoj.

Idag har vi jobbat med musik. Musikens betydelse i en klass.
Vi har jobbat med att instruera verbalt och hela tiden ligga steget före. vad kommer nu? Hur förmedlar jag de?
Mycket att tänka på men kul.

Det känns väldigt rätt. Känns som detta är något bra. Jag ska ge allt nu och gå in med instälningen att jag kan det här. Att jag är bra. Ibland måste man intala sig själv saker och gör man det tillräckligt mycket så tror man till slut på sig själv.

Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela