Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Måånga benböj..

Publicerad 2010-10-22 22:01:36 i Allmänt

Idag har jag gjort månnga benböj kan jag lova. 
Idag har vi byggt en uppvärming, rörlighetsdel och fått börja öva på själv styrkedelen. Just nu sitter jag och försöka plugga lite anatomi men det bara snurrar i skallen. Jag  har lärt sig massa nya saker det är så utvecklande. Massa saker att tänka på? Vad förmedlar jag ? Hur ? På vilket sätt?

Imorgon är sista dagen. Sen har vi redskap till att börja instruera.

Innan tentan på söndag ska jag vila hjärnan och imorgonkväll gå på 30årsfest.

Vi hörs på söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela