Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Måndag

Publicerad 2010-10-04 12:30:33 i Allmänt

Så var det måndag igen och start på en ny vecka.  Efter att ha lämnat Gabriel på dagis gav jag mig ut på en springrunda. Första rundan sedan tjejmilen. Det kändes, var jobbigt men samtidigt så härlig känsla efteråt. Hösten och våren är nog de bästa årstiderna för jogging. Sprang ca 7 km.

Nu har jag ätit grillad kyckling och ska snart bege mig iväg till jobbet. Hörs snart..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela