Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Ny vecka- Nytt schema!

Publicerad 2010-10-18 11:41:20 i Allmänt

Ny vecka igen och nu märks det verkligen att det är höst!  Den här veckan är det instruktörsutbildning för mig. Känns väldigt spännande.

Planeringen för veckan ser ut som såhär

Måndag: Träning ( löpning 6km) Jobb 14-21

Tisdag: Ledig. Studiebesök på nytt dagis. Plugga teori. Handla.

Onsdag. Jobb 06:30-15:00. kör

Tors: Instruktörsutbildning

Fredag: Instruktörsutbildning

Lördag: Instruktörsutbildning. 30 års fest!

Söndag: TENTA!!

Inte lönt att lägga in mer träning. Mer än tillräckligt med 3 heldagar efter varandra. Antar att jag kommer vara rätt mör i kroppen efter det.

Jag har försökt lägga upp pluggandet på ett sätt som passar mig. Började läsa lite för flera veckor sedan med hopp om att något ska sätta sig. Jag är ingen sista minuten nisse, då går inget in. Brukar läsa på pendeltåget, det är iaf 40 min om dagen.

Kommentarer

Postat av: Anders

Publicerad 2010-10-18 23:12:30

Det är bilder på loftet vi vill se!! :P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela