Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Pustar ut..

Publicerad 2010-10-26 15:42:08 i Allmänt

Idag är jag verkligen trött. Det märks att det varit intensivt ett tag nu och nu när instruktörsutbildning+tenta och föreläsningen på jobbet igår är över har luften gått ur mig. Men det känns skönt, utmattning på ett bra sätt.

Idag har vi varit och hälsat på Malin & Hugo. Alldeles för länge sedan vi sågs. Underbart väder fick vi!


Här sitter de och leker i sandlådan.

Nu ska vi ta en kopp kaffe i soffan, sen matlagning och efter det ska jag på en Shapeklass. Det blir prio nu inför audition. Mycket teknik och styrka som behöver rättas till och stärkas upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela