Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sjukling

Publicerad 2010-10-05 16:27:13 i Allmänt

Så var det sjukstuga här hemma igen.Gabriel har 39 graders feber. Han har bara varit 3 veckor på dagis och redan 2 sjuktillfällen. Vi har varit väldigt skonade och första året har han knappt varit sjuk alls men nu börjar det. Dagis= baciller!

Samtidigt sk de ju vara sjuka för att bygga upp sitt immunförsvar så bara han inte lider så vet vi att det är något som vi ska igenom.

Stackars skrutt sitter i soffan med sin nya SOS barnbyar hund



Jag har varit på en intrevju idag för att se om jag skulle passa som Hälsorådgivare. Spännande. Efteråt var jag på Sats Hötorget och tränade Kinesis. Ni vet samma som förra veckan. Väldigt bra träning. Tidseffektivt, det gillar jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela