Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Snart

Publicerad 2010-10-12 19:38:37 i Allmänt

Jippi. Idag landade mitt schema för instruktörsutbildningens praktiska del. Tre välfyllda dagar. Stod på lappen att det skulle bli fysiskt kvävande och vi manades att at med STORA mellanmål och mycket mat. Of course!!



Idag har jag suttit och pluggat muskler, abbduktion, flextion mm. Vill så gärna klara tentan som ska skrivas sen på söndagen. Ska försöka ta lite varje dag nu så att det sätter sig.
I bland blir det inte som man tänkt sig. Efter att ha fåtten rejäl smäll och uppvaknande i torsdags känner jag en stark revanchlust och en sak är säkert. Det som inte dödar härdar.
Jag hoppas ni håller tummarna för mig att jag klarar detta nu. Ett av mina mål är att jag ska instruera någonstans efter jul:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela