Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Visdomsord

Publicerad 2010-10-29 18:28:33 i Allmänt



Inleder helgen med lite fina visdomsord. Jag har fått några sådana här böcker av min mamma. Ibland tittar jag i de och även om man ibland kan spy på överkloka människor så tycker jag att det finns en mening med många visdomsord.
Ett som jag gillar och som hjälper än att tro mer på sig själv är

"Om vi tror att vi kan-så kan vinOm vi tror att vi inte kan får vi rätt"

Idag har jag handlat en del av min födelsedagspresent från Tomas. 2 finfina armband.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela