Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Yes

Publicerad 2010-10-27 18:22:09 i Allmänt

Jippi jag klarade SAFEs tenta. Detta tog inga 2 veckor inte, fick brev hem idag. Nu är jag halvvägs igenom min licens. Den andra biten är den praktiska då jag ska filma när jag instruerar en klass. Det har jag ett år på mig att göra så det känns som om det dröjer innan jag kommer skicka in den. Vill ju ha ett instruktörsjobb först.

Imorgon är det shapeklass igen! Kör hårt på det nu. hela tiden går jag igen och kollar hur de lägger upp klassen, vad de säger och hur det går til väga. Alla är ju så olika och det tycker jag är viktigt. Jag kan aldrig bli som någon annan jag kan bara bli mitt bästa jag.


Kommentarer

Postat av: Monica

Publicerad 2010-10-27 19:13:14

Grattis, vad roligt! :)



Det är en bra insikt det där med att man aldrig kan bli som någon annan, något som jag också behöver lära mig i min blivande förskollärarroll... Lätt att se upp lite för mycket till de som man tycker är duktiga.



Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela