Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Barnlös

Publicerad 2010-09-20 08:50:36 i Allmänt

Jaha nu var man barnlös! Vi har lämnat vår älskade knörtis på dagis för första gången!!!!!
Det gick smärtfritt, men nu sitter vi här i soffan och vet inte riktigt vad vi ska göra. Det är liksom lite tomt. Klart man ska passa på att göra sådant som är jobbigt att göra när han är hemma. Städa, sortera, laga mat, handla, ringa viktiga samtal. Men idag får vi bara sitta och sakna lite:)

Kl 10 ska jag iväg och träna. Ska på step!!! Hur länge sedan var inte det, men jag gör det i studeringssyfte. På jobbet finns steplådor som konditionsstation, så jag behöver lite inspiration jag kan delge våra kunder.


Hoppas ni alla får en bra start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela