Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Burr

Publicerad 2010-09-21 11:13:54 i Allmänt

Idag är det riktigt stannainne väder. Regnigt och småkyligt. Jag är ledig idag, verkligen efterlängtat och behövligt. Tisdagar är jag ledig men har hoppat in extra 3 tisdagar i rad utan att veta riktigt var det innebar. Eftersom jag jobbar 2 helger i månaden blir det då att jag jobbar väääldigt många dagar i rad och hinner knappt med någonting.

Men nu har jag lärt mig schemat och mina arbetsuppgifter börjar smälta in. I helgen la jag upp mitt träningsschema så att både jag och Tomas vet när jag ska träna. Tyvärr så sprack schemat direkt eftersom jag under natten blivit jätteförkyld igen!! Det är livet som småbarnsförälder antar jag:) Snoriga näsor börrjar man bli expert på..

Det finns iaf en plan och den ska följas när jag blir frisk.

Gabriel är också snuvig och lite förkyldgnällig. Nu sussar han i vår säng


Själv samlar jag energi för att handla och laga mat.Fick senaste Fitness igår och i daen fanns ett recept på laxburgare med guacamole och coleslaw som lät supersmarrigt. Hoppas på det till middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela