Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

God måndagmorgon!!

Publicerad 2010-09-27 08:43:57 i Allmänt



Gabriel är på dagis så jag och Tomas njuter av en frukost i lugn och ro. Det var lite sorgligt att lämna honom, han grät så mycket:( Men jag vet att det blir bra så fort jag försvunnit.

Ska iväg och träna kl 10. Ska på step idag också faktiskt. Bra för mig att ha mångastepsteg i ryggmärgen eftersomdet är ett redskap på jobbet.




Här är en bild från igårkväll när vi hela familjen åt Thai Röd curry med vit fisk. Blev jättegott och Gabbe gillade de också.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela